
ЗАТВЕРДЖУЮ
Завідувач ЖДНЗ №3
____________Наталія ЛОПАТЮК
Заходи
щодо реалізації
Концепції національно – патріотичного виховання
в ЖДНЗ №3 на 2022 – 2023 навчальний рік
№ | Назва заходу | Строк виконання | Відповідальні за виконання |
1 | Опрацювати нормативно-правові акти з питань національно – патріотичного виховання дітей | Вересень
2022 року |
Адміністрація та педагогічний колектив |
2 | Організувати серед вихователів груп огляд національних куточків | Серпень | Адміністрація та педагогічний колектив |
3 | Забезпечити висвітлення заходів національно – патріотичної спрямованості, які реалізуються закладом на сайті закладу в рубриці “Патріотичне виховання”. | Протягом року | Вихователь – методист |
4 | Взяти участь у конференції «Національно – патріотичне виховання в дошкільній освіті» | Квітень
2023 року |
Адміністрація та педагогічний колектив |
5 | Взяти участь у вебінарі «Основні умови реалізації завдань національно – патріотичного виховання в закладах дошкільної освіти. Навчально – методичне забезпечення освітнього простору» | Листопад
2022 року |
Адміністрація та педагогічний колектив |
6 | Дитячі розваги з нагоди Дня Незалежності України. | Серпень | Муз.керівник, вихователі, діти |
7 | В рамках Тижня рідного міста провести колективний перегляд заняття « Наше місто – наш дім, дуже гарно жити в нім». | Вересень | Середня і старша група |
8 | Виготовити лепбук «Україна – моя Батьківщина» | До 14.10.2022 | Усі учасники освітнього процесу |
9 | Реалізувати виховний проєкт:
«Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо» (літературно – музичні композиції за творами українських дитячих письменників і композиторів); |
До квітня 2023 року | Усі учасники освітнього процесу |
10 | Провести консультації для вихователів:
– «Національний куточок в групі: методичні аспекти»; – «Виховуємо громадянина. Морально – правові аспекти вихованості» |
Грудень,
березень |
Вихователь – методист |
11 | Семінар для педагогів на тему: «Теоретичні та практичні аспекти національно-патріотичного виховання в системі освітнього процесу сучасного дошкільного закладу» | Листопад | Вихователь – методист |
12 | Провести педагогічну раду на тему: «Виховуємо патріотів. Формування у дітей патріотизму, ціннісного ставлення до рідної землі та українського народу.» | Березень | Педагоги |
13 | Майстер – клас з виготовлення патріотичної символіки та ляльок – мотанок. | Лютий | Вихователі |
14 | Фотовиставка «Сімейні екскурсії Україною» | Квітень | Вихователі, батьки, діти |
15 | Активно використовувати та розучувати українські народні рухливі ігри з дітьми різних вікових категорій | Постійно | Вихователі |
16 | Впровадження в освітній процес досвід проведення фізкультурно – оздоровчих та спортивних заходів, що сприяють національно – патріотичному вихованню дітей | Постійно | Адміністрація та педагогічний колектив |
17 | Проводити тематичні заняття з патріотичного виховання
– «Моя сім’я, моя родина» (всі групи); – «Я і моє рідне місто» (середня і старша групи); – «Мій рідний край. Стежини і вулиці рідного краю» (старша група); – «Моя країна – Україна. Державні символи і промисли України» (середня і старша групи); – «Моя країна – Україна. Народні символи України» (середня і старша групи); – «Народи Землі. Країни – сусіди України» (старша група) |
Протягом Вересень – лютий
Остання п’ятниця місяця |
Вихователі |
18 | Провести тематичні бесіди:
– «Україна починається з мене» – «Ми діти твої, Україно» – «Наша Вітчизна – Україна» – «Я – громадянин-патріот» – «Державні символи України» – «Мої права та обов’язки» – «Моя земля – земля моїх предків» – «Видатні співвітчизники» – «Народні символи» – «Люби і знай свій рідний край» – «Шануй батька й неньку- буде тобі скрізь гладенько» – «Я – українець і цим пишаюся» |
Протягом року | Вихователі |
19 | Залучати дітей до участі у національних святах та розвагах:
– «Козацькому роду – нема переводу»; – «Через поле, через гай іде святий Миколай»; – «Різдвяна країна мрій»; – «Щедрий вечір, добрий вечір»; – «Стрітення Господнє»; -«Слово Тараса для маленьких українців»; – «Великоднє різнобарв’я»; – «Ой на Івана та й на Купала» |
Жовтень
Грудень
Січень
Лютий Березень
Квітень Липень |
Муз. керівник, інструктор з фізкультури, вихователі |
20 | Провести тематичні дні:
– День пам’яті Героїв Крут; – День Героїв Небесної Сотні; – День українського добровольця; – День української казки; – Тиждень сім’ї; – День вишиванки; – День Захисника України; – День української писемності та мови; – День Гідності та Свободи; – Всесвітній день української хустки; |
29 січня 20 лютого 14 березня
20 березня 15 травня 18 травня 14 жовтня 9 листопада
21 листопада 7 грудня
|
Усі учасники освітнього процесу |
21 | Провести ігри-драматизації:
· «Колосок», · «Ріпка», · «Зимівля звірів», · «Коза-дереза», · «Цап та баран», · «Про двох цапків», · «Про двох кізочок», · «Зайчикова хатка», · «Котигорошко» |
Протягом року | Усі учасники освітнього процесу |
22 | Проводити безстрокові акції «Ми разом», спрямовані на допомогу пораненим військовим, Малюнок для воїна», «Подарунок-оберіг для воїна-захисника» | Жовтень
Січень Лютий |
Усі учасники освітнього процесу |
23 | Провести групові батьківські збори «Громадянин виховується з дитинства» | Квітень – травень | Вихователі, психологічна служба |
24 | Провести анкетування з метою виявлення знань батьків щодо патріотичного виховання дітей | Грудень | Вихователь-методист, вихователі |
25 | Провести консультації для батьків
– «Як привчати дошкільника до праці»; – «Дітям про соціальні конфлікти» |
Січень
Березень |
Вихователі, соціальний педагог |
26 | Організовувати туристичні походи, екскурсії містом для дітей старшого дошкільного віку з участю батьків | Квітень – травень | Вихователі, батьки |