Тривалий час основним інститутом виховання дітей з обмеженими можливостями вважалися спеціальні школи, які мали і мають певні недоліки, головними серед яких є проблеми здобуття подальшої освіти та адаптації у соціумі здорових людей. На усунення цих недоліків спрямована інклюзивна форма освіти, що запроваджена та успішно функціонує в багатьох країнах світу. Уперше інклюзія булла закріплена в … Continue reading “Особливі діти в умовах дошкільного закладу.”
«Роки чудес» — так називають дослідники перші п’ять років життя дитини. Закладені в цей час емоційне ставлення до життя, до людей, наявність або відсутність стимулів до інтелектуального розвитку визначають подальшу поведінку та спосіб мислення людини. Момент вступу дитини до школи є підсумком її дошкільного дитинства, який докорінно змінює соціальну ситуацію розвитку. Однак аби … Continue reading “Консультація для батьків “Психологічна готовність дитини до навчання в школі””
Неврози (або невротичні порушення) є одним із найчастіших та найбільш розповсюджених захворювань сучасності. Неврози (або невротичні порушення) є одним із найчастіших та найбільш розповсюджених захворювань сучасності. Невротичні розлади зустрічаються як серед дорослих, так і серед дітей та підлітків. Нині вважається визнаною психогенна природа неврозів, тобто хвороба розвивається слідом за психічною травмою, явною чи … Continue reading “Консультація для педагогів Сім’я як чинник виникнення дитячих неврозів”