Моніторинг якості дошкільної освіти за 2020 – 2021 навчальний рік

31.Сер.2021
Моніторинг якості дошкільної освіти за 2020 – 2021 навчальний рік

Загальна кількість дітей    – обстеження не проводилось (адаптація новоприбулих дітей)

Освітня лінія ВИСОКИЙ ДОСТАТНІЙ СЕРЕДНІЙ НИЗЬКИЙ
1 «Особистість дитини»        
2 «Дитина в соціумі»        
3 «Дитина в природньому довкіллі»        
4 «Дитина в світі культури»        
5 «Гра дитини»        
6 «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»        
7 «Мовлення дитини»        

Моніторинг ясельної групи за ІІ півріччя 2020 – 2021н.р.

Загальна кількість дітей    – 30

Освітня лінія ВИСОКИЙ ДОСТАТНІЙ СЕРЕДНІЙ НИЗЬКИЙ
1 «Особистість дитини» 9 5 14 2
2 «Дитина в соціумі» 9 8 10 3
3 «Дитина в природньому довкіллі» 10 7 8 5
4 «Дитина в світі культури» 7 9 11 3
5 «Гра дитини» 8 7 10 5
6 «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» 10 8 8 4
7 «Мовлення дитини» 11 7 7 5

Моніторинг молодшої групи за І півріччя 2020 – 2021 н.р.

Загальна кількість дітей    – 28

Освітня лінія ВИСОКИЙ ДОСТАТНІЙ СЕРЕДНІЙ НИЗЬКИЙ
1 «Особистість дитини» 8 10 10 0
2 «Дитина в соціумі» 5 8 10 5
3 «Дитина в природньому довкіллі» 7 12 9 0
4 «Дитина в світі культури» 10 10 8 0
5 «Гра дитини» 6 14 6 2
6 «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» 3 10 11 4
7 «Мовлення дитини» 12 10 5 1

 

Моніторинг молодшої групи за ІІ півріччя 2020 – 2021н.р.

Загальна кількість дітей    – 28

Освітня лінія ВИСОКИЙ ДОСТАТНІЙ СЕРЕДНІЙ НИЗЬКИЙ
1 «Особистість дитини» 12 11 5 0
2 «Дитина в соціумі» 8 12 8 0
3 «Дитина в природньому довкіллі» 10 12 6 0
4 «Дитина в світі культури» 11 15 2 0
5 «Гра дитини» 12 15 1 0
6 «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» 7 11 10 0
7 «Мовлення дитини» 14 10 4 0

 

Моніторинг старшої групи за І півріччя 2020 – 2021 н.р.

Загальна кількість дітей    – 30

Освітня лінія ВИСОКИЙ ДОСТАТНІЙ СЕРЕДНІЙ НИЗЬКИЙ
1 «Особистість дитини» 6 14 6 4
2 «Дитина в соціумі» 6 10 12 2
3 «Дитина в природньому довкіллі» 6 15 9 0
4 «Дитина в світі культури» 8 12 9 1
5 «Гра дитини» 7 9 14 0
6 «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» 7 2 15 6
7 «Мовлення дитини» 1 5 18 6

 

Моніторинг  старшої  групи за ІІ півріччя 2020 – 2021н.р.

Загальна кількість дітей    – 24

Освітня лінія ВИСОКИЙ ДОСТАТНІЙ СЕРЕДНІЙ НИЗЬКИЙ
1 «Особистість дитини» 8 13 3 0
2 «Дитина в соціумі» 6 13 3 2
3 «Дитина в природньому довкіллі» 6 15 3 0
4 «Дитина в світі культури» 10 10 3 1
5 «Гра дитини» 10 10 4 0
6 «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» 5 6 10 3
7 «Мовлення дитини» 2 9 10 3

 

Моніторинг освітньої діяльності дітей за І півріччя 2020 – 2021 н.р.

Загальна кількість обстежених дітей    – 58

Освітня лінія ВИСОКИЙ ДОСТАТНІЙ СЕРЕДНІЙ НИЗЬКИЙ
1 «Особистість дитини» 14 24 16 4
2 «Дитина в соціумі» 11 18 22 7
3 «Дитина в природньому довкіллі» 13 27 18 0
4 «Дитина в світі культури» 18 22 17 1
5 «Гра дитини» 13 23 20 2
6 «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» 10 12 26 10
7 «Мовлення дитини» 13 15 23 7

 Висновок: найнижчий показник з освітньої лінії  «Дитина в сенсорно – пізнавальному розвитку», найвищий – «Дитина в світі культури»

 Моніторинг освітньої діяльності дітей за ІІ півріччя 2020 – 2021 н.р.

Загальна кількість обстежених дітей    – 82

Освітня лінія ВИСОКИЙ ДОСТАТНІЙ СЕРЕДНІЙ НИЗЬКИЙ
1 «Особистість дитини» 29 29 22 2
2 «Дитина в соціумі» 23 33 21 5
3 «Дитина в природньому довкіллі» 26 34 17 5
4 «Дитина в світі культури» 28 34 16 4
5 «Гра дитини» 30 32 15 5
6 «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» 22 25 28 7
7 «Мовлення дитини» 27 26 21 8

Висновок: найнижчий показник з освітньої лінії  «Мовлення дитини», найвищий – «Гра дитини»

моніторинг по групам